Ασωπός : Η απέναντι όχθη της ενημέρωσης στον Ωρωπό

Αναγνώστες

Για διαφήμιση στην μηνιαία εφημερίδα «ΑΣΩΠΟΣ» επικοινωνείτε στο emaiι: efasopos@gmail.com στο κιν.: 6984454399

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Αυτή είναι η μελωδία της ευτυχίας....

 Αυτή είναι η μελωδία της ευτυχίας....Ανηφόρισα....με τις αναμνήσεις μου..Μέσα στο χρόνο.. 
.Ζωντανές με υποδέχονται πάντα οι μορφές τους..Των συνοδοιπόρων μου,των δημιουργημάτων μου,των εμπνεύσεών μου....΄Ολα ζωντανά όπως στις στιγμές των μεγάλων μας
συναντήσεων....Προσπάθησα να ξεχωρίσω όσα με πλήγωσαν,όσα με αιχμαλώτισαν κι όσα με αγάπησαν...Περίεργο.....΄Ολα το ίδιο.....Μια δροσερή πνοή στο πρόσωπό μου....Μεταμορφώσεις βαθιά έξω από χρόνο και αίσθηση...΄Ολα αγαπητά,όλα ζεστά...Είτε με πλήγωσαν και με δίδαξαν,είτε με αγκάλιασαν και με φίλησαν....Η αγάπη τα έκανε ένα με μένα...Δικά μου όλα...εικόνες και λόγια...πρόσωπα και γεγονότα...Ζωή,ρυθμός δημιουργία..παλίντονος αρμονίη...΄Ολα σμιλεύουν την ύπαρξη....Μα πιο πολύ η Αγάπη...Και η δική μας αγάπη...Η αγάπη τα συγκεράζει όλα ,όλα τα διαφορετικά, τα όμοια και τα αντίθετα. Αυτή είναι η ουσία της ύπαρξης που καταργεί το θάνατο....Αυτή είναι η μελωδία της ευτυχίας....

Christina Nikitara

 Ε.Κ.Π.Α - National and Kapodistrian University Of Athens

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου